Folk elsker historier, det har de altid gjort, og særligt historier de kan relatere til. Gode historier er også dem, der får folk til at være interesserede – helt frem til slutningen. Ved at fortælle gode historier kan du formidle vision, mission og værdier på en relativ enkel, men samtidig meget effektiv måde.

 

Storytelling handler ikke om, at du skal skrive en roman. Du skal blot udnytte de mange fortællinger, der allerede findes i din virksomhed, institution eller organisation.
Vær’ endelig ikke bange for at fortælle folk om, hvad der sker på scenen, bag tæppet og alt derimellem. Der er massere gode værdifulde historier gemt.
Storytelling behøver ikke altid at være tekstbaseret. Den kan også være mere visuel og bestå af film, grafik eller musik.

 

Vi kan hjælpe dig med strategien, planlægningen og udførslen i brugen af storytelling, ved at give dig indblik i bl.a. storytelling som markedsføringsmetode, storytelling opbygning, opbygning af storyteller teams mm. alt sammen til hjælp for din online synlighed.

 

Vi hjælper dig med:

  • Strategi, planlægning og udførsel af din brug af storytelling
  • Vurdering af hvad der skal storytelles, hvor, hvordan og hvornår
  • Rådgivning og optimering af hvilke metoder du kan benytte dig af med storytelling
  • Undervisning i værktøjer der effektiviserer brugen af storytelling

 

Har du brug for hjælp til at finde frem til flere gode historier fra din virksomhed og lære at bruge dem som markedsføring? Vil du gerne have en tættere relation til dine følgere og kunder? Vil du gerne skabe dialog og netværk? Fang os på mailen her: mail@innovativkulturledelse.dk, så kan vi holde et møde og kigge videre på dine behov for brugen af storytelling.

shutterstock_213008221
0