Hvis du ikke allerede sender et nyhedsbrev til dine følgere, er det på tide at komme i gang! Et nyhedsbrev giver dig nemlig mulighed for at kommunikere med dine følgere én til én. Med nyhedsbreve kan du skabe en eksklusiv klub med specielle tilbud kun for følgere og på samme tid, på en uformel og imødekommende facon, formidle din institution/virksomhed/organisation og dine projekter.

Et nyhedsbrev er brugbart, både når det gælder salg af eksempelvis et projekt, forestilling, fernisering, koncert, arrangement mm., samt når du blot ønsker at fastholde følgere og øge interessen. Vi tager højde for begge tilgange, som hver især kræver en bestemt struktur. Ved at rådgive inden for netop strategi og struktur, kan vi derfor give dig en række redskaber til at finde indhold, internt som eksternt, der er interessant for dine følgere og er tilpasset målet med dit nyhedsbrev.

Vi kan hjælpe dig med strategien, planlægningen og udførslen af nyhedsbreve, ved at give dig indblik i effektive formidlingsmetoder og strategisk opbygning af skabeloner til forskellige typer af nyhedsbreve.

Vi hjælper dig med:

  • Strategi, planlægning og udførsel for dine nyhedsbreve.
  • Vurdering af hvad der skal formidles, hvor, hvordan og hvornår
  • Rådgivning og optimering af hvilke metoder du kan benytte dig af i nyhedsbreve
  • Undervisning i værktøjer og software der effektiviserer brugen og udførslen af nyhedsbreve

Har du brug for hjælp til at skabe gode, aktuelle og relevante nyhedsbreve, som læsere rent faktisk gider at læse? Vil du gerne have en tættere relation til dine følgere og kunder? Vil du gerne skabe dialog og interaktion? Fang os på mailen her: mail@innovativkulturledelse.dk, så kan vi holde et møde og kigge videre på dine behov for brugen af nyhedsbreve.

shutterstock_220240126
0