ref1..

Kender du typen, der altid har været med til at arrangere og sætte i gang? Den type er jeg.

Jeg har altid stået forrest, når noget skulle sættes i gang eller udrettes. Jeg har altid været hende, der tog først fat og havde en god plan for, hvordan tingene skulle organiseres, og uden at vide det producerede jeg nok ubevidst i mange år.

Første gang, jeg reelt blev bevidst om, hvad det vil sige at producere, var, da jeg lavede min anden store teaterforestilling. Her havde jeg endnu engang taget det store ansvar og sørget for at drive forestillingen konstant fremad. Jeg havde organiseret alt fra scenografi, lyd og lys til sanginstruktion. Og da jeg så overordnet på de ting, jeg havde udrettet i forbindelse med produktionen, blev jeg bevidst om mit organisatoriske talent, og hvordan det kunne komme alle omkring mig til gavn. Jeg havde fundet min niche – det, jeg er ekspert i: at lede projekter.

Det tænder mig at se et projekt vokse. Det tænder mig at eksekvere fra A-Z, og jeg brænder for at have en deadline, hvor det hele skal stå klar. En deadline, hvor alt skal spille 100 % og serveres appetitligt for et publikum, mens de – forhåbentlig – lapper det sultent i sig.

Hvert projekt er unikt, og der er ikke to projekter, som skal produceres på samme måde. Processen er ny hver gang, men en ting er sikker: at nå til det endelige resultat kræver overblik, planlægning og kreativ tankegang.

Inspiration og gode idéer er brændstoffet i ethvert projekt, og jeg finder min inspiration omkring mig i de miljøer, jeg kommer i og hos de mennesker, der omgiver mig.

Første skridt er Strategi.

Andet skridt er Planlægning.

Tredje skridt er Eksekvering.

Fjerde skridt er Deadline.

Femte skridt er Evaluering.

  • Strategi

  • Planlægning

  • Eksekvering

  • Deadline

  • Evaluering

0