-
3 essentielle fokuspunkter der sikrer dig markant større salg
Når det kommer til salg, handler det kort fortalt om at være hvor dine kunder, følgere, bruger og publikummer er. Og i 2015 så det online vi er, så der skal du selvfølgelig også være. Som så meget andet, så det naturligvis ikke ligegyldigt hvordan man gør. Du skal have en klar strategi om […]
-
[Video] ★ SYNLIGHED ★
KLIK og se videoen herunder>> Det handler altid om den gode historie Vi vil gerne drages, inspireres, spejles, forføres, røres og føle Vi vil gerne være med fra starten af .. fra de første øvelser, møder, skitse tegninger, bevægelser og tanker Vi vil gerne med helt ind på bagscenen, lære detaljerne og menneskerne bag […]
-
[Interview med Bikubenfonden] – Vi skal kunne se ilden i øjnene og det skal vi også kunne i ansøgningen!
Har du også tænkt på, hvordan fondene udvælger de projekter og institutioner de giver støtte til? Bikubenfondens direktør Søren Kaare-Andersen og chef for kunst og kultur Mette Marcus ser fonden som en katalysator for nyskabende og højkvalitative kulturprojekter. Fonden støtter gerne længerevarende projekter, der har mulighed for at skabe en vedvarende forandring og øge kompetencen […]
-
Fundraising: Hvad skal du tænke over, inden du begynder din ansøgningsproces?
Ved du hvilke værdi dit projekt skaber for andre..? Hvis ikke, så kigger vi her i indlægget på værdisætningen af dit kulturprojekt i forhold til din fondsansøgning. Hvis du hopper med på legen og udfør øvelsen, lover vi dig at du være klædt bedre på, til at begynde din ansøgningsproces. Når du som medarbejder […]
-
Fundraising – Where to begin
“Det der fundraising, det skal jeg også lige have taget mig sammen til” – har du måske hørt dig selv eller nogle i dit netværk sige før. Vi ved alle, at der skal penge til at producere kultur! Men hvordan pokker får man fat i alle de puljer der er, og hvordan kommer du i […]
-
Et stykke brugerinddragelse – tak
Co-creation er for nogle det nye sort. Måske er du allerede stødt på ordet? Co-creation er jo egentlig bare det engelske ord for medskabelse og forbindes ofte med brugerinddragelse. Men hvad går det egentlig ud på? Ordet siger det godt nok i sig selv – du skal inddrage brugeren – men hvad vil det lige […]
-
Bruger du din målgruppe strategisk?
Som kulturmedarbejder er din målgruppe alfaomega, når det handler om succesraten for dit kulturprojekt eller din kulturinstitution. Hvis du definerer din målgruppe eller målgrupper, (der kan selvfølgelig godt være flere), kan du kommunikere til dem strategisk og på den måde fordoble dine antal besøgende. Kort fortalt, så er din målgruppe den gruppe mennesker, som dit […]
-
Involver Publikum – Sådan opnår du større synlighed med dit kulturprojekt
”Hvorfor vil folk ikke ind og se mit kulturprojekt? Vi har brugt så meget tid, energi og penge på det. Jeg ved snart ikke, hvad jeg skal gøre.” Har du prøvet, at dit kulturprojekt ikke solgte helt, som du havde håbet? Har du stået tilbage frustreret, da du vidste, at det ikke var kvaliteten, den […]
-
Storytelling – ‘Den personlige historie’
I vores sidste to blogindlæg har vi fortalt om ’Den store historie’ og ’Den projektbaserede historie’, som er to ud af tre niveauer inden for storytelling. Vi vil sige tak, fordi du har fulgt med og giver dig hermed sidste niveau – ’Den personlige historie’. Hvis du er ny læser eller lige har brug for at […]
-
Storytelling – ’Den projektbaserede historie’
I sidste uges blogindlæg, fortalte vi, at vi de kommende gange vil fortælle mere om storytellingens tre niveauer. I sidste uge præsenterede vi dig for Storytelling – ’Den store historie’. Denne uge fortsætter vi med andet niveau nemlig ’Den projektbaserede historie’. Igen putter vi en case på, så det bliver nemmere for dig at se, hvordan du kan […]
Andre siger
-
Det har været en stor fornøjelse at se, hvordan Nadja Kalnæs er i stand til både at holde rigtig mange bolde i luften, løse den uløselige opgave og leveret til tiden, samtidig med at hun udstråler mentalt overskud selv i de mest pressede arbejdssituationer...
-
Jeg kender Nadja som topprofessionel, skarp og absolut kyndig projektleder, som samtidig er en fornøjelse at samarbejde med. Hun er dedikeret, engageret og har en særlig evne til at fokusere og eksekvere et projekt på optimal vis.Nadja er en person, som altid vil gå ind i et projekt med passion og begejstring...
-
Nadja Kalnæs’ lyse sind, aldrig svigtende gåpåmod og usvigelige servicemindedhed kommet til sin ret. Uden hensyn til det begrænsede antal timer, har hun ydet en særdeles fin indsats i det første svære år, hvor alle skal lære hinanden at kende...
Nyhedsbrev
Tilmed dig nyhedsbrevet herunder – Og modtag samtidig HELT GRATIS en pdf med 24 emner og cases inden for salg, synlighed og funding til inspiration.
Her sker det
Her sker det
Error: No feed found.
Please go to the Instagram Feed settings page to create a feed.