OBS! – KAMPAGNEN SLUTTER SØNDAG D. 11/8-2013
Det er sommer! Det er lækkert! Det er hot!
Sommeren er en skøn tid. Vi kan ligge på stranden, nyde vejret, tage en lur i skyggen, drikke en drink, spise en is, læse en bog og så også…trommehvirvel…. samtidig modtage gode tips og redskaber over din mail på din tlf .
Forestil dig at ligge og dase og bare nyde, og så samtidig modtage inspiration til markedsføringen af dit næste kulturprojekt, så du er inspireret, så snart du er tilbage fra ferie igen.
Det bliver da ikke nemmere, vel?
Jeg lover dig, at det ikke er 7 forfærdeligt lange, kedelige rapporter, som beskriver de digitale markedsføringsredskaber. I stedet har jeg lavet 7 pdf’er med essensen af de 7 konkrete redskaber, som du kan downloade og gemme til daglig reminder, eller printe ud og hænge op på dit kontor til inspiration, når du er i gang igen.
Det er 7 redskaber, hvor jeg tænker at du kender til et eller flere af dem, måske har du brugt dem før. Måske har du endda brugt flere af dem som privatperson …men men men …
Spørgsmålet er; Har du brugt redskaberne professionelt i forbindelse med et kulturprojekt..? I de syv digitale markedsføringsredskaber, som du får gratis når du skriver dig op her på siden, sætter vi fokus på hvordan du kan bruge dem professionelt, i forbindelse med salg af dine fremtidige kulturprojekter!
Du vil modtage de 7 redskaber over en e-mailserie, hvor hver mail indeholder et redskab til dig. Når du tilmelder dig modtager du det første redskab, og derefter vil du løbende med nogle dages mellemrum modtage ét redskab af gangen i en pdf du kan downloade.
Jeg vil ikke løfte sløret for hvilke redskaber de 7 digitale redskaber er, men jeg kan fortælle dig at jeg har valgt dem nøje ud blandt mange gode digitale salgsredskaber og at de bl.a. indeholder noget om formidling, sociale medier og kommunikation. Derudover skal du vide at det syvende og sidste redskab i e-mailserien er det allervigtigste og mest afgørende redskab.
Der er her garanteret inspiration til at komme i gang med salget af dit næste kulturprojekt.
Lad det derfor være sagt: Lad nu vær’ med at hoppe af på halvvejen, hvis ikke alle redskaberne inspirerer dig lige meget, eller hvis du kender til flere af dem i forvejen… Det ville da være synd at gå glip at det bedste redskab, ikk’?
Tilmeld dig herunder og modtag de syv hotte markedsføringsredskaber, helt gratis, direkte i din indbakke.